dijous, 18 de desembre del 2008

QUIMIOTERÀPIA





QUIMIOTERÀPIA



No és perquè sí que poso bona cara
i em faig valent lluitant contra el mal vent:
de res no val la por que t’aclapara
ni malgastar l’alè per un lament.

És a peu dret que el meu dolor s’encara
contra del mur, lluitant contracorrent,
cercant, a dins, la força, arreu l’empara
i a dolls la llum que mou el firmament.

Fet al dolor, la joia se’m fa avara
i em cal viure la vida intensament,
que com més dura més m’esdevé cara.

Dreçat com arbre, aguanto a gratcient
les tempestes que el viure ara em depara
i faig etern al cor cada moment.



Jordi Enjuanes-Mas


Pintura de Montserrat Gudiol

3 comentaris:

Dona ha dit...

Et convido a passar-te per poesilvia

http://silviabel.wordpress.com/

Salut!

Dona ha dit...

Hola Jordi,

Ja m'agradaria a mi també saber dibuixar, les il·lustracions nón de Gemma Lopez.

http://www.gemmilus.blogspot.com/

Igualment encantat de conèixer-te!

Anònim ha dit...

Només algú valent i tan positiu com tu pot escriure aquestes coses! Gràcies per tanta sinceritat i energia positiva, sempre és necessària! Un b7