diumenge, 3 d’agost del 2008

UNA PETITA MÚSICA





UNA PETITA MÚSICA


A l’amic periodista Manuel Pérez i Muñoz*


Una petita música ressona
des d’anit al meu cor fet tornaveu
de la veu de l’amic que amb mi es consona
tan subtilment que es fa la meva veu.

No l’uníson, sinó l’acord que sona
harmoniós perquè els dos cors d’on beu
tenen un dring tan pur que no dissona,
ans s’enriqueix d’un broll de doble deu.

Manuel, amic meu, ah quina enveja
em fa el teu verb madur i tan fresc encara
que, elegant i vital, joiós rambleja

amb el to ardent del foc d’una alimara!
I mal que sols la lletra és qui ens franqueja,
d’ànima ens coneixem, si no de cara.

Jordi Enjuanes-Mas



* que m’ha dedicat un deliciós escrit en el seu bloc L’Epistolari Blau que us recomano

http://lepistolariblau.blogspot.com/2008/08/epstola-de-la-msica-que-ens-queda.html

1 comentari:

Manuel Pérez i Muñoz ha dit...

Moltes gràcies per dedicar-me aquestes estrofes tan pures i ben polides. La teua ploma ha estat a l'altura, com sempre.

Per mi és un gran honor tenir un poema dedicat al teu calaix de versos.

Agafe la teua adreça i la teua invitació. Un dia ens trobarem, has d'explicar-me el secret per arribar a escriure d'una forma tan sublim.

Una sentida abraçada.